29 maj -24 Mors Dag

 
Som ni nog sett och förstått så har jag en scrapsvacka.
Det blir inte många kort gjorda, men jag har varit på en träff
i vår, och då blev det en del gjort. Den andra träffen jag var anmäld till,
kunde jag inte besöka pga sjukdom.
Vi har varit iväg med husvagnen ett par gånger också,
och där skapar jag en del.
Jag hoppas att jag snart får tillbaka lusten för scrappet.
 
Ett par kort till Mors Dag blev det iallafall.
Det första med ljuvliga papper från Maja design
och bild från samma serie.
 
 
Även detta kort med fina papper från Maja Design.
Motivet är en rätt nysläppt motiv från 
hÄnglar & Wings.
Jag gillar den lite äldre stilen på stämpeln.
Färgläggning med copic och Spectrum Noir illustrator.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0