4 januari -23 Gott Nytt År

 
Gott Nytt År!
Hoppas ni orkar hänga med mig härinne i bloggen
under 2023 också ;)
Tyvärr kommer jag bjuda på ett par julkort till, 
innan ni slipper dem.
Blev inspirerad att göra ett par till innan jag
lägger undan julstämplarna.
 
 
Motivet hittar du hos 
 
Färgläggning med copic och illustrator.
Där inget annat anges är det copic.
Hud:(illustr) FS8+7+6 Kinder: R20
Mössa, halsduk & vantar: (illustr) GG3+2+1
Jacka: E43-42-41
Byxor: W3-1-0
Skor: E44-42-41
Skugga: W0
Mark: W2
 
 
God Jul är stämplat med stämpel som var med
i hÄnglar & Wings julkalender.
Blommor tillsammans med utstansat blad(Shein)
och snöflinga(Penny Black).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Älskar att hänga hos dig, om jag inte tittat in på ett tag hänger jag här lite längre en annan gång!

2023-01-05 @ 23:30:34
Postat av: Maria

Klart vi orkar med fler julkort! =) Snyggt med de mörka ramarna runt tagsen. kram

2023-01-17 @ 20:51:03
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0