14 Februari -23 Alla ♥ Dag

 
I helgen skjutsade jag mamma och pappa till Stockholm,
samtidigt som jag skulle till min äldsta dotter och umgås med henne.
Jag köpte lite tulpaner och gav ett kort till mamma och pappa,
som de kunde ha i lägenheten i Stockholm under sin vistelse.
Här kan se se kortet, med sina fina textstämplar från
JessInk
Jag älskar hennes fina textstämplar, med svenska texter för alla tillfällen.
De runda har jag en särskild förkärlek för, och några av dem har jag
fått vara med och önska texten på.
 
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Motivet är en clearstamp från
Färgläggning med copic och illustrator.
Där inget annat anges är det copicpennor.
Hud: (illustr) FS8+7+6
Kinder: R20
Hår: E35-30
Klänning: (illustr) AP2+1
Förkläde: E42-41
Mössa: E42-41, (illustr) AP2+1
Strumpor: E41
♥ (illustr) AP2+1
Skor: E44-43-42
Skugga: E41
Mark: E42
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, detta kortet blev så fint! Så härliga, milda våriga färger och den söta flickan med hjärtat. Vackert med vimpeln med text och snygga blommor. kram

2023-02-22 @ 20:13:36
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0