14 april -23 Påskkort med Nillas fina gäng

 
Påskkort med Nillas fina gäng.
Vet att hon haft problem med Facebook nu,
så vet inte om digisen ligger i album där eller om det är strul.
 
Mönsterpapper från Maja Design.
Prickig rosett, band inköpt på
Engströms
när det var träff i Avesta för nån vecka sen.
 
Gänget är färglagt med copic och Spectrum Noir illustrator.
Får: W3-2-1-0, E43-42-40
Kanin: E43-42-41 (illustr) GB4+3+2 ♥ R46
Höna: W2-1-0, (illustr) GB4+2
Gris: (illustr) FS8+7, GG3+2+1
Skugga: W1-2
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men vilket underbart kort! Hoppas ni hade en fin påsk. Det hade vi, underbart väder, fina dagar och trevliga kvällar där vi spelade sällskapsspel och umgicks utan mobiler bl a.

Jag har ett fåtal scrapprojekt att göra klart, när de är klara så blir det något kort kort gjort i scrapstil i övrigt blir det mer målade och tveksamt om det blir några album scrappade. Detta kan innebära att jag säljer av en del material och verktyg. Men när det blir dags hör jag av mig, du och mamma din kommer vara de första som får ta del av det jag tänker sälja. Det har sina fördelar med vänskap

2023-04-14 @ 09:46:06
Postat av: Maria

VIlket gulligt litet gäng! Härligt dova ärger på kortet och så fint färglagt. kram

2023-04-24 @ 20:36:26
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0