6 September -22 Funderat länge

 
Mo manning släppte denna sötnos för länge sen, i våras tror jag.
Jag har funderat länge, men nu kunde jag inte hålla mig längre.
Hon fick flytta hem till min dator.
Visst är hon härlig!
 
Ett kort med mönsterpapper från Maja Design, en julserie.
Egengjord snurrblomma ihop med de köpta blommorna.
Utstansade höstlöv, köpte die för länge sen på Wish.
Lilla tagen är stansad med en die från CC Design.
 
 
Motivet är utskrivet på laserskrivare.
Färglagt med Spectrum Noir illustrator och copic.
Hud:(illustrator) FS8+7+6
Hår:(copic) E35-33-31-30
Byxor:(illustr) BGR3+2+1
Skugga, tröja & strumpor:(copic) W2-1-0
 
Vita prickar med POSCA vit, glitter i motivet och runt alla papperskanter
med Sakura Gelly roll clear star #700.
Glitterstickles Star Dust runt kanten.
 
 
Jag gillar hösten!
Klar fin luft och fina färger på träden.
Man får mysa med tända ljus och ta på sig raggsockor 
och en tjock stickad tröja.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men alltså, jag blev med sugen på att skaffa detta stämpelmotivet, så himla söt =) Förstår att den är kul att färglägga. kram

2022-09-13 @ 20:26:07
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0