2 september -22 Cool blomma

 
Engströms har släppt nya roliga och coola Vildastämplar,
och jag kunde inte låta bli att köpa några.
Du hittar dem hos 
Engströms
 
Jag gjorde ett kort igår kväll med en av blomsterflickorna.
Mönstrade papper från Maja Design.
Bladen är stansade med olika dies från Wish.
 
 
Textcirkeln är från
och JessInks stämplar säljs även hos Engströms.
Denna stämpel var med i hennes sommarkalender,
och den är jag osäker på om den finns hos Engströms, men
de har ett brett sortiment av JessInks stämplar.
Man kan fortfarande köpa sommarkalendern hos JessInk om man vill ha hela,
utan att öppna luckor.
 
Blomstämpeln är alltså en Vilda stamps, designad av Pernilla Nilsson.
Jag tycker hennes motiv är så roliga och fina.
Denna blomstämpel ingår i ett set om fyra olika blommor i krukor,
kostar en hundring för setet.
Jag har färglagt den med Spectrum Noir illustrator och copicpennor.
Hud:(illustr) F8+7+6, (copic)R20 till kinder.
Blad:(illustr) GG3+2+1
Blomblad: (illustr) GB5+4+3+2+1
Skugga runt:(copic) W1
 
 
Närbild på blommor och blad.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Underbart fint kort och du färglägger så vackert.
Grattis cirkeln med blommor och blad runtom är jättefint.
Kram Britt

2022-09-03 @ 09:00:41
Postat av: Maria

Sötaste solrosen =) Härligt med lite höstiga blommor omkring motivet. kram

2022-09-13 @ 20:31:37
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0