8 oktober-22 Dags att börja med julkorten

 
När jag var på träffen i Avesta gjorde jag några julkort med
de nya fina stämplarna som Pernilla Nilsson designat åt Vilda stamps.
Ni hittar dem hos
Engströms
Det finns massor av fina små tomtar och snögubbar att välja mellan.
Visst är den här lilla sötnosen helt underbar ♥
God jul är stämplat med clearstamp från
JessInk
som både säljs hos henne själv och hos Engströms.
Det är toppen att kunna välja var man vill handla,
och är den slut på ena stället kan man leta på det andra ;)
 
 
Jag har stämplat honom med Memento stämpeldyna 
på papperet Colour Copy 200 g.
Färgläggning med copicpennor och illustrator.
Hud:(illustr) FS8+7+6
Luva & tröja:(copic) W4-2-0
Byxor:(copic) W5-3-0
Hjärta:(copic) R39-46
 
Motivet är utstansat med die från CC Design.
Vet att Engströms haft svårt att beställa hem den igen,
men jag använder min hela tiden. En riktig favorit!
 
 
Lilla hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Cirkel med god julstämpel från
utstansad med die från CC Design.
Lilla blomman med prickar har jag stansat ut med
en die jag köpte hos Engströms på mässan.
Märket är Nellie snellen. Blomman ingick i ett helt ark
med söta blommor i flera storlekar för 53 kr.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ fint julkort du gjort, det är nog dags att sätta igång =) Jag har iaf öppnat min låda med julpapper och dekorationer för att få en överblick av vad jag har och för att se om inspirationen vill komma =) kram

2022-10-08 @ 14:12:49
URL: http://iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Eva

Ännu ett fint kort med en mysig stämpel. Man börjar bli sugen på julkorten nu.
Kram Eva

2022-10-09 @ 22:06:38
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0