6 oktober -22 Flugsvamp

 
Förra helgen var det scrapbookingträff och mässa i Avesta.
Det är ett trevligt tillfälle att träffa nya och gamla bekantskaper inom scrappet.
Man har även möjlighet att känna och klämma på allt material som man
är nyfiken på, t.ex. se hur stor den där speciella stämpeln är
som man funderat på - eller hur färgen ser ut på den penna man klurat lite över.
Jag köpte lite saker med hem, och hade för övrigt ett par
väldigt trevliga dagar i Avesta med folk jag känner.
Kortet gjorde jag på träffen, och stämpeln är det Pernilla Nilsson som ritat.
Det är en digital stämpel, som man kan hämta hem från
hennes Facebooksida.
Hon blir glad över ett litet bidrag om man använder hennes digisar.
Det var extra roligt att Pernilla kom till träffen, så vi äntligen
fick träffas irl. Jag har ju länge gillat hennes stämplar, och blev så
glad när Katarina på Engströms bestämde sig för att göra gummistämplar
av hennes filurer.
 
 
Färgläggning med copicpennor och illustrator.
Ansikte:(illustr) FS8+7+6
Hår:(copic) E44
Kropp:(copic) E43-42-41
Hatt:(copic) R39-46-27
Skugga:(copic) W1
Mark:(copic) W3
 
Motivet är utstansat med en die från CC Design.
Jag har köpt den hos Engströms, men vet att den
varit svår för henne att få tag på igen.
 
 
Lite blomster tillsammans med utstansade höstlöv
(dies fr Wish, Aliexpress och Cherry Lynn design) 
Lilla prickiga hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
Grattis tror jag är en die från Roxstamps.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilket mysigt kort, som vanligt så fina detaljer. Gullig stämpel. Är lite avis på både mässa och träff.Det är ju sånt man kan längta till.
Ha det gott . //Eva

2022-10-06 @ 13:25:10
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Britt

Underbart fint höstkort! Svampen är jättesöt och som alltid färglägger du magiskt fint, mustiga färger och vackra dekorationer.
Kram Britt

2022-10-06 @ 14:46:20
Postat av: Maria

Vilket härligt höstkort! Gillar verkligen löven och stämpeln är ju så söt. kram

2022-10-08 @ 14:14:20
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0