27 oktober -22 Tändsticksask med hösttema

 
Bollnästräffen bjöd på många utmaningar, som jag skrivit innan.
Den här tändsticksasken skapade jag med utmaningen
hösttema.
Använde Pernilla Nilssons fina lilla svampfigur 
tillsammans med cirkeltext från
JessInk
 
Många höstlöv stansade med dies från Wish och Aliexpress.
Glittrade med Spectrum Noirs glitterpenselpenna.
 
 
Färgläggning med copicpennor och illustrator.
Hud:(illustr) FS8+7+6
Beige:(copic) E43-42-41
♥ (copic) R39
Skugga:(copic) W1
Mark:(copic) W4
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Så höstvackert motiv och du är en mästare att färgsätta. Handlar du fortfarande på Ali ? Det var längesedan här.Bladen är ju helt fantastiska. Ibland skulle jag behöva djupdyka i mina lådor och se vad som finns. Jag fastnar lätt i det som ligger överst.
Haha !!

2022-10-27 @ 11:21:51
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Åhhhhhhhhhh, sötisen

2022-10-28 @ 16:35:09
Postat av: Ann-Marie

Åhhhhhhhhhh, sötisen

2022-10-28 @ 16:35:10
Postat av: Maria

Så fint stämpelmotiv och läckert med alla löven. Kram

2022-10-29 @ 21:34:44
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0