23 oktober - 22 Utmaning med julbingo.

 
På Bollnästräffen förra helgen fick vi massor av utmaningar.
Det här kortet gjorde jag efter en JulkalenderBingo.
Monika hade gjort en jättefin julgran av papper, med lyse och allt,
där man fick välja några luckor/julkulor att skapa efter.
Jag fick dess utmaningar som skulle vara med på mitt kort:
Röd CS, lussekatt, julstrumpa, glitter.
 
 
Lussekatt från
men tror den varit en hÄnglar & stÄnglar förut.
 
Färglagd med copic och illustrator pennor.
Papper: Colour copy 200 g.
Köper papperet hos AllOffice i storpack, funkar även bra i min skrivare.
 
Katt:(copic) W5-3-1-0
Lussekatt:(illustr) GB4+3+2+1
Skugga runt:(copic) E41
 
-
 
Lappen med katten och den röda bakom är stansade
med en die från Shein.
Julkram är stansat med en die från nån
diejulkalender jag köpt för nåt år sen.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men ås så rackarns söt katt och lussebulle, såg att de börjat sälja det redan. Jag tycker det är lite för tidigt. Helmysigt kort. Skrev just i din mammas blogg att det är Dan före dopparedagen om precis två månader. Var det inte jul nyss? Det känns så.
Tillbaka till kortet, underbart - som vanligt. Gillar verkligen kompositionen på det här kortet, det gifter sig bra som man skulle sagt om det varit ätbart. Fiberrikt är det ju Visserligen då pappret görs av trä så nyttigt med grönsaker och växtligheter… inte alla men denna lussekatt lägger sig inte och förstör hälsan. Även enstaka lussebullar inte är någon fara. Hör till The most wonderful time of the Year, hade man kunnat sjunga. Kanske tiden för mest mys, men nja. Jag är osäker. Någonstans så gillar jag våra 4 olika årstider, om du väljer att se bästa möjligheten och ignorerar mindre bra. Ha det så skönt!!!

2022-10-23 @ 20:24:38
Postat av: Maria

VIlken söt katt och så kul med en liten utmaning att skapa kort =) kram

2022-10-29 @ 21:40:25
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0