31 Maj -22 Mors dag

 
Mors Dag 2022, och mamma fick ett kort förstås.
Jag älskar dig mamma! ♥
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Motiv från
hÄnglar & Wings
 
 
Motivet är stämplat med Memento, Espresso Truffle
på Colour Copy 200 g papper.
Färgläggning med copic, TriBlend och illustrator pennor.
Hud: (copic) E11-21-01-00, R20
Hår: (copic) E39-35-31
Klänning & pannband: (illustr) GG3-2-1
Vitt & skor: (TriBlend) BG2-3-4
Skugga: (copic) W1
 
Motivet är stansat med die från Aliexpress.
 
 
Lilla hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
Mors dag är stämplat med clearstamp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

God kväll ! Vilket gulligt kort du har gjort till din mamma, det blev hon väl glad över. Du färglägger så himla fint alltid.
Hälsningar Ulla

2022-06-01 @ 20:51:18
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Vart Margaretha glad? Annars sätter jag mig och sparkar henne lätt på smalbenen! Lätt att säga när man är så långt ifrån, såååå långt bort är jag inte. Så, akta dej, Margaretha. Fast jag är nog väldigt säker på att Margaretha vart glad och uppskattade detta fina kort! Margaretha i ett mindre format; söt, lite cool och pysslig!
Det där fick du till bra, Åsa! Men det gör du ju så ofta som du rör vid pappren, dekorationerna och lite magiska rörelser så vips, där är kortet!

Kraaaaaaam

2022-06-06 @ 20:41:25
Postat av: Maria

Där fick jag svar på min fråga i förra inlägget, om mors dag texten =) Jättefint kort, fint att kunna uppmärksamma sin mamma lite extra denna dag. Jag gör alltid ett till svärmor, men varje år tänker jag lite extra på min egen mamma i himlen och att hon får ta del av det kortet hon med. kram

2022-06-07 @ 20:07:54
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0