2 Maj -22 Gult grattiskort

 
Idag bjuder jag på ett grattiskort i gult.
 
 
Motivet är en alldeles ny clearstamp från
Jag tycker den är underbar, en favorit bland de nya.
Färglagd med olika pennor.
Hud: (copic) E11-21-01-00-000, R21
Hår: (copic) E44-42-41, Y21
Skor: (copic) W5-3-1
Klänning & rosett: (illustrator) GB4-2-1
Byxor & strumpor: (copic) W2-0
Skugga: (copic) W2
 
Vita prickar med POSCA vit och glitter med
Sakura Gelly roll, clear star #700.
 
 
Grattis är en stämpel från hÄnglar & Wings.
Stämplat med svart på craftpapper.
Den långa slingerväxten är stansad med die från BossCut.
Mönstrade papper från Maja Design.
Alla kanter är ruggade med edge scraper och en del har jag
glittrat med Stickles, star dust.
 
 
Lite blommor och halvpärlor i hörnet.
Tagen är stansad med die jag hade i mina gömmor.
Jag har använt häftapparat från Tim Holtz
med små små häftklamrar.
Lilla ♥ är stansat med die från Gummiapan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken fin stämpel, förstår att den blivit en favorit =) Passar till massor av korttillfällen med =) kram

2022-05-20 @ 20:58:57
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0