30 Mars -22 Glad påsk

 
På träffen i Avesta gjorde jag påskkort
med söta kaninen från
hÄnglar & Wings
 
Min bordsgranne hade en fin text som passade bra till.
Mönstrade papper från Maja Design.
Motivet är stansat med die från CC Design,
inköpt hos Engströms.
 
 
Motivet är färglagt med Copic och Illutrator.
Kanin: (copic) W3-1-0
Öron: (Illustrator) AP2-1
Volang: (Illustrator) AP3-2-1
Ägg & blad: (Illustrator) GG1-2-3
Skugga: (copic) W1
 
-
 
Blad stansade med die från Wish.
Rosett av lintrådar bland blommorna,
som är glittrade med penselpennan Spectrum Noir clear.
Snurrblomman har jag gjort själv,
se HÄR hur jag gör.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt kanin! Fina blomsterhörnor. Kram

2022-04-10 @ 17:43:38
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0