27 Mars -22 Flygfä av nåt slag

 
Jag har precis kommit hem från Avesta,
där jag varit på scrapträff och mässa.
En väldigt trevlig mässa, alltid lika bra ordnat av Engströms
och mycket fint att kika på och en del fick följa med hem förstås.
 
Jag gjorde ett kort med söta nya hÄngeln.
Fina mönsterpapper från Maja Design.
Grattistexten är också från hÄnglar.
Den passade bra att stansa ut med en av mina dies
från CC Design.
 
 
Motivet är från
 
Färglagt med copic och Spectrum noir illustrator.
Hud: (copic) E11-21-01-00-000, R21
Grönt: (Illustrator) GG1+2+3
Grått: (copic) W4-2-0
Skugga: (copic) W1
 
Glitter med Sakura gelly roll, clear star #700
 
 
Köpte några nya blå och gula blommor på mässan.
Bladen bakom är stansade med dies från Wish.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kikar in och ser vilka fina kort du gjort sen sist =) Hinner inte kommentera på varje inlägg idag, men jag har läst dem alla sen jag kommentarade senast ;) Ha de fint! Kul med scrapmässan, härligt att de är igång igen nu efter uppehåll. kram

2022-03-29 @ 20:38:50
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0