17 Juli -22 Ciccis födelsedag

 
Igår fyllde Cicci år, och det firades med ett kort.
Jag har använt motivstämpel från
hÄnglar & Wings
och den fina grattistexten kommer från
JessInks sommarkalender.
Hon har faktiskt några kvar, om du inte hunnit beställa den redan.
Kika i hennes shop.
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Bokstav- och bladies: Roxstamps och Wish.
Lilla snurrblomman har jag gjort själv.
Se HÄR hur jag gör.
 
 
Motivet är stämplat med stämpeldynan Memento, Espresso Truffle
som ger ett lite vildare tryck än den helt svarta dynan.
Papperet jag stämplat på heter Colour copy, 250 g.
Perfekt för färgläggning med copic och Spectrum noir illustrator 
som jag använt här.
Hud:(copic) E11-21-01-00, R20
Mössa & klänning:(illustr) AP4+3+2
Byxor & strumpor:(copic) C0
Skor:(copic) E43-42-41
Skugga:(copic) E50
 
Motivet är stansat med dies från CC Design, inköpta hos 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria www.iazscraproom.blogspot.com

Åh, så fint! Söt stämpel och fina milda färger. Snyggt med texten på tråd 👍 kram

2022-07-17 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0