15 Juli -22 Underbar badkille

 
hÄnglar & Wings
har släppt en helt underbar tjej och kille med badtema.
Här har jag använt killen, visst är han söt!
Mönstrade papper från Maja Design.
Ni som följer mig vet att jag i stort sett bara använder
Majas papper, jag gillar att de är så dova i färgerna och mönstren 
är så fina med lite gammeldags stil.
 
 
Färgläggning med copic och Spectrum Noirs illustrator pennor.
Hud:(copic) E11-21-01-00, R20
Blått:(illustr) BGR3+2+1
Beige:(copic) E42-41-40
Skugga:(copic) E50
 
 
Lite blomster och ett utstansat hjärta (die:Gummiapan) i prickigt papper.
Tyvärr verkar de röda småprickiga papperna bli färrre och färre.
Jag letar varje gång jag är på mässa eller träff i hopp om att hitta fler.
 
Bladen är stansade med dies från Wish.
Lilla snurrblomman har jag gjort själv, se HÄR.
 
 Jag har lämnat ganska mycket utrymme runt motivet, för att kunna
få dit en text som passar när jag väl bestämt vem som ska ha kortet.
Ibland när nån fyller år, eller jag vill skicka ett "baraförattkort" till nån,
så hittar jag inget bra kort att sätta dit en egenvald text just för det tillfället.
Så jag tycker det är bra att göra några kort utan text
för senare tillfällen att ha på lager.
 
Tack för titten idag!
Skriv gärna en rad innan du går, alltid så roligt att få se vem som kikat förbi.
Hoppas jag kunde inspirera dig med nån detalj idag.
 
♥     ♥     ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint somrigt kort! Stämpeln är jättesöt och Majapappren är så fina, du är en mästare på att färglägga och dekorera. Lyckans ost till den som får kortet! Kram Britt

2022-07-15 @ 08:33:15
Postat av: linda landby

Jättefint som alltid Åsa 🙏❤️

2022-07-15 @ 09:36:30
URL: http://lindalandby.blogg.se/
Postat av: linda landby

Jättefint som alltid Åsa 🙏❤️

2022-07-15 @ 09:36:31
URL: http://lindalandby.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, va fint kort! Förstår att det är tråkigt när man inte hittar sina favoritpapper och de kan vara svåra att få tag på. Hoppas du hittar de prickiga pappren. Och tack för dina kommentarer hos mig 😊 kram iazscraproom.blogspot.com

2022-07-15 @ 14:46:06
Postat av: Ann-Marie

Föll som en fura, även om det är en deg i juli! Jättesött kort över huvud taget!

2022-07-16 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0