30 Januari -22 Grattiskort med giraff

 
Grattiskort med söt giraff till min vän och låtsassyster, 
som fyllde år igår.
Han man inga syskon får man fixa det själv, 
och det gjorde jag och Monika för många år sedan.
Grattis Monika!
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Die jag använt runt motivet, och även bladen är från Wish.
 
 
Söta giraffen är en stämpel från
 
som jag färglagt med copicpennor.
Giraff: E43-42-41-40
Halsduk och rosett: R83-81
Kappa: V95-93-91
Klänning: E43-42-41
Byxor: V95-93-91
Skugga: W1
 
 
Blommorna är glittrade med Spectrum Noirs
Den ger riktigt glittriga blommor!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin stämpel, den blir man riktigt glad av att se =) Så söt giraff! kram

2022-02-20 @ 14:38:21
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0