20 Januari -22 Lila kort med söt tjej

 
Efter tredje coronavaccinationen fick jag symptom,
så jag är hemma ett par dar och håller koll, så att det är just vaccinsymptom,
och inte nåt annat som smittar.
Inte lätt att veta i dessa dagar när smittpsridningen av covid-19 är extra stor.
 
Tänkte visa ett par kort jag gjorde förra helgen.
Först ut ett grattiskort med söt tjej i lila på dagens kort.
Imorrn kan du se ett kort till.
 
 
Flickan är stämplad med clearstamp från
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-01-000, R21
Hår: E44-43-51
Klänning, rosett och strumpor: BV02-01-00
♥ BV13-02
Skor: W5-3-1
Underklänning & strumpbyxor: W3-1
Skugga: E41
Mark: E42
 
I överkanten av motivet har jag använt en die
från Die-Namics som heter The Notebook edge.
Nån har skrivit till mig att den inte finns att få tag i längre, 
annat än begagnad. Den har tydligen utgått ur deras sortiment.
Men det finns ju även punchar och andra märken på dies,
som gör liknande mönster, om man letar lite.
Runt motivet har jag glittrat med Stickles, star dust.
 
 
Kram i cirkel är stämplad med clearstamp
 
Blommor och blad (dies från Wish)
som jag glittrat med Spectrum Noirs penselpenna, clear.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, va fint och så snygga blad du hittat. Härliga lila toner. kram

2022-01-25 @ 19:51:00
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0