18 Januari -22 Grattiskort

 
Grattiskort med fint grattis i sidan, stansat med die
från Skapat Avs julkalender.
Runt motivet har jag använt dies från Lawn Fawn.
Mönstrade papper från Maja Design.
I hörnet lite blommor och kvistar (die: Skapat Av).
Lilla röda hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
 
 
Motivet är en clearstamp från
som jag stämplat upp på papperet Colour Copy 250 g
med stämpeldynan Memento, Espresso Truffle.
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00, R21
Hår: E27-25-13
Tröja & mössa: BG72-71-70
Vantar, halsduk: E43-42-41
Byxor & skor: E44-43-42
♥ R46-27-24
Skugga: T1-2
 
Glitter med Sakura Gelly roll, clear star #700
och vita prickar med POSCA vit.
 
 
Jag har glittrat på blommorna med penselpennan Spectrum Noir, clear.
Det syns tyvärr inte ett dugg. Konstigt det här med kameran.
Halvpärlor i turkost, som jag fick i julklapp, tror mamma köpte dem
hos Helihak.
 
♥     ♥     ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

En sån rar pojke, inte har han fått höra här hur söt han är i sina blå kläder, ett stort hjärta har både han och du Åsa.

Kraaaaam

2022-01-18 @ 13:30:27
Postat av: Maria

Fin stämpel och fint färglagt som vanligt. Har provat stämpla upp lite med nya clearstamps jag köpt, men även om jag låter det ligga och torka över ett dygn så kladdar färgen ut när jag färglägger med Promarkers, vilket ju är lite trist. Har provat med lite olika stämpeldynor, men samma resultat. Blir det skillnad när man använder copicpennor? Fina bokstäver. kram

2022-01-19 @ 20:03:16
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0