25 december -22 Dansande snögubbe

 
Pernilla Nilsson har lyckats igen, den här superfina
dansande snögubben är ju helt underbar!
Du hittar hennes fina digitala stämplar på Facebook,
på hennes egen sida.
 
 
Snögubben är färglagd med copicpennor.
Vitt: W1-0, BG0000
Kinder: R20
Näsa: YR65
Mössa: R39-46, W1-0
Pinnar: E74
♥ R39
Grankvistar: BG93
Skugga runt: BG0000
 
 
Mönsterpapper från Maja Design.
Snöflingor stansade med die från Penny Black.
Kvistar stansade med punch från Martha Stewart.
Motivet är stansat med die från CC Design.
När jag skickade kortet, satte jag dit en liten cirkel med
God jul som jag tyckte passade, men den finns inte med på fotot.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt snögubbe, kul att den dansar =) Fint med kakservetten, har precis nyupptäckt att jag hade en massa olika sådana i gömmorna och tänkte att jag skulle börja använda dem igen =) Tack för påminnelsen! Och god fortsättning =) kram

2023-01-01 @ 14:55:35
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0