20 december -22 Nillas tomte i ring

 
Pernilla Nilsson, som ni hittar på Facebook,
gör såååå många fina digitala stämplar.
Ni kan även köpa gummistämplar som hon ritat,
de säljs hos Engströms som Vilda stamps.
 
 
Denna sötnos är en digital stämpel.
Färglagd med copicpennor.
Hud: E04-11-21-00
Rött: R46-27-24
Vitt: W2-0
Skor: E71
Grönt: BG96-93
Ljus: W2-0, YR23-21
Skugga: W0
 
 
De små trästjärnorna har jag hittat på Dollarstore,
10 kr för en hel liten påse.
 
Hoppas du hittar inspiration i min blogg.
Skriv gärna en kommentar om du kikar in.
Så roligt att se vem som har besökt mig,
för jag ser att ni är många som kommer hit.
Lite nyfiken blir man ju ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Underbart fint kort med mycket Julkänsla. Som alltid mästerligt färglagt, fina papper och dekorationer.
Kram Britt

2022-12-20 @ 07:58:58
Postat av: Maria

Åh, så fin stämpel! Väldigt fint färglagt och komponerat kort. Alltid lika kul att kika in hos dig =) kram

2023-01-01 @ 15:06:00
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0