7 april -22 Gult påskkort

 
På Avestaträffen för ett par veckor sen, gjorde jag detta kort.
Den fina texten ingick i goodiebagen man fick vid ankomst.
Mönsterpapperna är från Maja Design.
 
 
Stämpeln är från
Den släpptes nu i vår, och är riktigt söt tycker jag.
Stämplad med Memento, Espresso Truffle
Colour Copy 250 g papper.
 
Färgläggning med TriBlend och copic.
Hud: (copic) E11-21-01-00, R21
Hår: (TriBlend) TN1-2-4
Klänning, rosett & strumpor: (copic) YR23, Y35-23-21
Skor & låda: (copic) E44-43-42-41
Höna: (copic) W3-0, YR24
Skugga & underklänning: (copic) T1
 
Motivet är stansat med die från CC Design,
inköpt hos Engströms.
 
 
Ett knöligt gult band under blommorna,
och en genomskinlig knapp som jag hittade i bilen
när vi kom fram till träffen.
Man måste ju använda allt som funkar, eller hur *fniss*
Lilla randiga ägget fick jag av mamma.
Bladen är stansade med die från Skapat Av.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ja-a Maja design ja. De kan göra papper som det är lätt att bli förälskad i. Inget undantag denna gången.

Kraaaam Ann-Marie

2022-04-07 @ 21:24:15
Postat av: Ann-Marie

Heller inget undan tag än att jag glömmer, glömmer att säga att dina kort alltid glädjer mig! De är gjorda med kärlek!

//Ann-Marie

2022-04-07 @ 21:25:38
Postat av: Maria

SÅ söt stämpel och vilket fint kort! Jag hann inte med att göra några påskkort i år, kanske nästa? =) kram

2022-04-10 @ 17:38:09
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0