4 april -22 Sötis med spröt

 
Den här lilla sötisen med spröt är från
hÄnglar & Wings
Supermysig och rolig att färglägga.
Det finns en kille också, som jag visat er innan.
Mönstrade papper från Maja Design.
Dies: Blad från Wish.
 
 
Färgläggning med TriBlend, Illustrator och copicpennor.
Stämplad med Memento, Espresso Truffle.
Jag gillar den dynan, eftersom trycket inte blir så svart,
utan mer mörkgrått.
Stämplat på papperet Colour copy 250 g.
 
Dessa pennor har jag använt:
Hud: (copic) E11-21-01-00-000, R21
Hår: (TriBlend)MB1-2-4
Rosa: (Illustrator) AP4-3-2-1
Grått: (copic) W3-1-0
Knappar: (copic) W5
Vingar: (copic) W2-0
Skugga runt: (copic) W1
 
Glitter i motivet med Sakura Gelly roll, clear star #700.
Glitter runt motivets kant med Stickles, Star Dust.
 
 
Blommorna är glittrade med Spectrum Noirs penselpenna clear.
Jag sätter alltid fast blommorna med limpistol från IcaMaxi.
Jag tycker den är superbra, liten och smidig,
och med en smal metallpip som gör att det inte 
blir så många limtrådar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel! Jättefint kort =) kram

2022-04-10 @ 17:40:28
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0