2 april -22 Lila med Maja

 
Söt tös från 
hÄnglar & Wings
ihop med fina papper från Maja Design.
Dubbel rosett av organzaband i vitt.
Snurrblomman har jag gjort själv, använde en bit av papperet som
sitter bakom motivet.
 
 
Motivet är stämplat med Memento, Espresso Truffle
Colour copy 250 g papper.
Färglagd med Triblend pennor från Helihak.
Hud: TN1-2-4
Hår: MB1-2-4
Jacka, sockor och rosett: DP1-2-3
Klänning: BG2
Underklänning: BG2-3
Hjärta: PP4-5-6
Skor: MB1-2-4
Strumpbyxor: BG2-3-4
Skugga: (copic) T1
 
Jag vet tyvärr inte vad alla dessa bokstäver står för,
för dessa pennor kan jag inte lika bra som copic.
Vissa bokstavskombinationer är lika som copic, men står
för nåt helt annat. Tex BG hos copic står för Bluegreen, men 
hos Triblend står det för Bluegrey. Man blir snurrig om man ska 
hålla reda på allt, så det ger jag mig inte in i just nu :) 
Men siffrorna på Triblend vet jag, 1 är ljusast och 4 är mörkast.
Det är lika som hos copic.
 
Motivet är stansat med die från Aliexpress.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint kort och som alltid mästerligt färglagt.
Fin stämpel, Majapapper och dekos.
Kram Britt

2022-04-03 @ 08:42:39
Postat av: Maria

Jättefint stämpelmotiv och så fint färglagt! Snygga mönsterpapper du fått att passa så bra ihop. Kram

2022-04-10 @ 17:41:48
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0