12 april -22 Nya pennor

 
På Avestaträffen fick vi låna akvarellpennor
av en scrapvän.
Både mamma och jag gillade dem, så det blev
lite shopping.
Pennorna heter Zig, clean color.
Man målar med dem på akvarellpapper,
och stämplar med vattenfast dyna.
Här har jag använt de nya pennorna.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Motivet är från
 
Runt kanterna har jag använt Stickles, Platinum.
I kanterna har jag använt olika småstämplar med text
och poststämpel.
hur jag gör snurrblommor själv.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med lite shopping och testa nytt, särskilt när man gillar det man testat =) kram

2022-04-26 @ 20:16:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0