6 Oktober -21 Höstkort

 
Förra helgen var det Scrap och stämpelmässa och träff i Avesta.
Engströms var företaget som ordnade det hela.
Jag var dit på träff, och ÄNTLIGEN fick man träffas och
prata, scrappa, handla och umgås. 
Nu hoppas vi att covid är påväg bort, i och med att 
många är vaccinerade.
Jag har längtat massor efter träffar, har haft så dåligt
med inspiration och lust att skapa. Hoppas det blir ändring på det
i och med att träffarna kommer igång nu.
 
Det här kortet gjorde jag på träffen, och var med på en tävling
där man skulle skapa ett kort med tema höst.
Stämpeln kommer från
hÄnglar&Wings
Mönstrade papper från Maja Design.
Snurrblomman har jag gjort själv.
HÄR kan du se hur jag gjort.
Bakom motivet sitter en cirkel med stämplat kram på,
det är en stämpel från
JessInk.
Vet att den just nu är slut i hennes shop, men förhoppningsvis
kommer den snart in igen.
 
 
Motivet är stämplat på papperet Colour Copy 250 g
med stämpeldynan Memento, Espresso Truffle.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00, R21
Hår: E44-42, Y21
Tröja: W5-4-3-2
Byxor: W2-1-0
Scarf & stövlar: YR24-23, Y35
Solros: YR27-23, Y35-17
Grönt: G85-21, YG63, Y00
Skugga: T2-1
 
Vita prickar: POSCA vit
Glitter i motivet: Sakura Gelly roll, clear star #700
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint höstkort i mustiga färger, Majapapper är så fina. Stämpeln är jättefin och som vanligt färglägger du mästerligt. Dom utstansade löven och snurreblomman "lyfter" det hela. Trevligt med träffen i Avesta. Jag hoppas oxå att inspirationen kommer tillbaka nu när förhoppningsvis livet återgått till det mer normala.
Kram Britt

2021-10-07 @ 09:02:03
Postat av: Maria

Så fin han är grabben med solrosen och så fint färglagt! Vackra löv, härligt höstkort! Kul med scrapmässa, här har också scraplusten lyst med sin frånvaro så nu behövs det skapas mycket kort för att fylla på förrådet igen =) kram

2021-10-14 @ 20:38:59
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0