29 Oktober -21 Lång hÄngla

 
När
hÄnglar & Wings
släppte nya stämplar sist, blev den här
långa hÄnglan en av mina favoriter direkt.
Hon påminner om de äldre hÄnglar&stÄnglar som
jag förälskade mig sååå i när jag började scrappa 2004.
 
hÄnglar slutade att tillverka stämplar i några år,
och sen, som en fin 50-årspresent till mig, så 
startade Marie och Lisa tillsammans hÄnglar & Wings
samma dag som jag fyllde 50.
Gissa om nån var väldigt glad och tacksam ♥
 
Detta kort är gjort med spillpapper, vet ej märke.
God Jul är stämplat med en clearstamp jag köpt
hos Panduro för flera år sen på rean.
 
Den runda stämpeln med ♥ har jag köpt hos
JessInk
Den ingår i ett av kiten med runda stämplar.
De små trästjärnorna har jag köpt hos
Hemtex för flera år sen.
Löven är stansade med dies från Wish.
Lilla snurrblomman har jag gjort själv.
Se HÄR hur jag gör.
Den fina lilla röda blomman har jag fått
av min USA-vän Jaqueline.
Thanks a lot Jaqueline
 
 
Motivet är stämplat på Colour copy 250 g.
Stämpeldyna: Memento, Espresso Truffle
som ger ett lite dovare tryck än den helt svarta.
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00, R21
Jacka & mössa: W5-4-3-2, R39 till ♥
Vingar: W1-0
Halsduk & vantar: R39-46-39
Klänning: C1-0
Skor: E74-71-70
Skugga: E40
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att göra kort i andra format än fyrkantiga, mina blir mest fyrkantiga men ibland hittar man en bild/stämpel eller spillpapper där det passar bättre med andra format =) Det ska jag försöka göra mer av. Tack för inspirationen! kram

2021-10-30 @ 20:55:43
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0