25 Oktober -21 Bollnästräff

 
I helgen var det äntligen dags för träff i Bollnäs.
Vi anmälde oss till träffen för två år, men nu
äntligen var coronaläget ok för att ha en träff.
Som vi längtat!
Jag och mamma åkte dit och bodde på hotell,
och scrappade tillsammans med vänner i två dar.
 
 
Det blev en del gjort, även om min nacke bråkar lite just nu.
Jag fick gå små rundor till som tätt, för att kunna sitta och skapa däremellan.
Denna söta tös har jag färglagt för länge sen, men inte hunnit göra nåt med,
och nu blev till slut ett kort iallafall.
Stämpeln är från 
och är färglagd med copicpennor.
Hud: E04-11-21-01-00-000, R21
Hår: E37-35-31
Mössa: YR24-23, Y35-21
Halsduk, nallebyxor mm: YR16-15
Jacka & byxor: E43-42-41
Skor: E44-43-42-41
Nalle: W3-2-1-0
Skugga: E41-43-42
 
 
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Några blommor och enamel dots runt en tag.
Bladen är stansade med die från Wish.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den stämpeln är ju supergullig! Så fint med lilla nallen och så fint färglagd som vanligt. Kul att ni fick till skapartäffen. Hoppas det blir bättre med nacken snart. Kram

2021-10-26 @ 20:35:35
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0