30 November -21 Jul i vårt hus

 
Nu är första advent avklarat och snart är julen här.
Tänk att jag alltid smyger fram några tomtar till första advent,
trots att jag egentligen inte har tänkt det. 
Den här lilla tomten har Pernilla Nilsson ritat,
och den är helt underbar tycker jag.
Du hittar hennes digitala stämplar på hennes Facebooksida.
Gratis att ladda ner, men hon tar gärna emot ett bidrag via swish.
Självklart swishar jag en slant, eftersom jag gärna spar hem de
fina stämplarna.
Mönstrade papper från årets Maja Designs julblock.
De fina vita snöflingorna är stansade med die jag lånat av mamma,
märke Penny Black.
Julkram är stansat med die från Gummiapan.
 
 
Färgläggning med copic sketch.
Hud: E11-21-01-00, R21
Tröja: W4-3-2
Skor: W7-5
Grönt: BG96-93
Mössa: R39-46-29
♥ R39-46
Låga: Y23-21,35
Ljus: W2-1-0
Skugga: W0
 
Vita prickar med POSCA vit,
och glitter med Sakura Gelly roll clear star #700
Jag köper mina glitterpennor hos Hannas Pysselstuga.
 
 
Tack för att du kikar in, lämna gärna ett avtryck så jag ser
vem du är.
 
♥          ♥          ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint kort och så söt tomte! Du har fått till "skenet" i ansiktet så fint, det riktigt lyser om honom (eller henne). kram

2021-12-01 @ 21:13:50
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0