3 November - 21 Trästjärnor

 
Julkort med fin hÄngla från
hÄnglar & Wings
och fin cirkeltext med jul från
JessInk
 
JessInk har precis släppt en massa nya stämplar,
och även en julkalender som tyvärr sålde slut toksnabbt.
Kika in till henne för att se alla nyheter.
Hon har bl.a flera olika cirklar och stjärnor med text.
De är mina favoriter bland de nysläppta. ♥
Längtar tills min beställning kommer hem,
och jag får skapa med de nya.
 
 
hÄnglan är färglagd med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00, R21
Jacka & sockor: E43-42-41
Grönt: G85-21, YG63, Y00
Skor & mössa: W5-3-1
Vingar: W1-0
Skugga: Y00
 
 
Trästjärnor från Hemtex, köpta för länge sen.
Fina blad, utstansade med dies från Wish och Aliexpress.
På blommorna har jag använt penselpenna av märket
Spectrum Noir, sparkle.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken fin hängla-stämpel! Och så fint färglagd. Väldigt fint kort. kram

2021-11-06 @ 10:10:10
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0