16 November -21 Nillas nya stämpel

 
Pernilla "Nilla" Nilsson har skapat nya fina digitala stämplar igen.
Jag är så glad, för jag tycker att de är underbara, så roliga att färglägga.
 
Gjorde ett kort med en av de söta, en liten ren.
Bakgrunden har jag gjort med distress och en stencil.
Bladen är stansade med dies från Gummiapan.
 
Stjärnan är stämplad med clearstamp från
JessInk
som är helt nysläppt.
Kika in i hennes shop för att se
alla nya fina stämplar.
Nellie snellen har en fin stjärna som passar perfekt
till JessInks stjärnstämplar.
Jag köpte min die hos Engströms.
 
 
Pernillas fina lilla ren hittar du på hennes Facebooksida.
Gratis att ladda ner, men hon blir glad över en swish - info
hittar du på hennes sida.
 
Jag har skrivit ut stämpeln
på papperet Colour Copy 200 g.
Färgläggning med copicpennor.
Ren: E43-42-41
Horn & klövar: W5-3-2
♥ R39-46
Skugga: E41
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Vilken supersöt ren, jag gillar det avskalade rena som du är duktig på att få till!

Antar att det finns många nya fina julpapper där "ute" i affärerna. Jag vågade inte gå in i shopen sist när jag var till Linda (Fru Limegrön sist) Jag har så det räcker och blir över ändå och eftersom jag inte gör så många så är det dumt att köpa på sej flera. Jag vet med mej att jag blir så frestad om jag får syn på dom!

//Ann-Marie

2021-11-17 @ 20:58:10
Postat av: Maria

Vilken söt liten ren! Stjärnan med texten var ju jättefin. Jättefint med de egna bakgrunderna du skapat. kram

2021-11-19 @ 22:16:21
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0