15 Mars -21 Bebiskort till lilla Juni

Min kollega har fått en liten tjej,
och såklart måste jag göra ett bebiskort till dem.
Det fick bli ett kort i rosa den här gången.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Dies från Memory Box, CC Design, Wish.
Texterna är utskrivna på datorn.
 
 
Motivet är en digital stämpel som jag skrivit ut på datorn.
Motivet är inköpt hos
 
Färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E42-51-50
Kanin: W4-2-0
Filt: RV10-00-000
Skugga: C1
 
 
En dubbel rosett i organzaband och några blommor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Denna stämpeln är en av mina absoluta favoriter till babykort. Synd bara att man inte så ofta får chansen att göra sådana =) Detta blev superfint och du har färglagt ansiktet så himla fint. kram

2021-03-19 @ 20:19:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Men ååååååaaaaaawwwhhhh, så söt stämpel, gillar hur du jobbar med färgerna, lite ljusare och ”lättare” känsla och det passar ypperligt när det kommer till en bebis som precis kikat ut från sin etta med kokvrå

Kraaam

2021-04-08 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0