6 Juni -21 Pappa 79 år

 
Igår fyllde min pappa 79 år.
Det firade vi med middag på Laxön i Älvkarleby.
Där fick vi även se pappas fina bild,
som är med på en fotoutställning som står utomhus.
 
 Pappa fick förstås ett gratulationskort också.
 
 
Den söta killen med blomman är en digital stämpel
som Carina ritat.
Man hittade hennes fina digi på Carinas Pysselsida förut,
men verkar som bloggen lagt ner nu.
Älskar hennes fina stämplar! ♥
 
Färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Tröja & blad: BG93-90
Blomma: YR04-02-61
Byxor: E43-42-41
Skor: E44-42-41
Skugga runt: T2
 
 
Mönstrade papper från Reprint höstserie.
Snurrblomma som jag gjort själv.
Se HÄR hur jag gör.
Bladen är stansade med die från Wish.
Lite lintråd i olika färger som jag dragit genom en stor knapp.
Grattis är stansat i cardstock flera gånger, och sen ihoplimmat
så det blev tjockt. Die från Roxstamps.
Runt motivet har jag använt cirkeldies
från CC Design och Memory Box.
 
Ni har väl inte missat att Dollarstore säljer craftpapper
i fempack för en tia. Kanonbra papper!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att ni kunde träffas och fira din far på hans födelsedag! Och så fint kort han fick med =) kram

2021-06-14 @ 20:56:26
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0