12 Juli -21 Grattiskort med hÄngla

 
Grattiskort med hÄngla i grönt.
Mönstrade papper från Maja Design.
Grattis stansat med die från Gummiapan.
Runt motivet har jag använt die från Wish.
På tagen kan man sätta dit siffror om man vill,
åldern på den som fyller år.
 
 
Motivet är från
Hon heter Kristina.
Det finns även en liknande stämpel, digital, med påskägg,
eller är det kanske macharons i en korg....
som heter Kris-Tina.
 
Stämplat med Memento, Espresso Truffle
Colour copy papper 250 g.
Färglagt med copic.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Klänning: BG93-91-90
Vitt: W2
Grått: W5-4-2
Rött: R46-39
Skugga: W2-3
 
Pennan BG91 finns inte att köpa, utan den har jag blandat själv.
Köpte en tom copicpenna av Engströms, och blandade i refill av BG90 och lite BG93
för att få en mellannyans, så det gick lättare att blenda ihop BG93 och BG90. 
 
Glitter med Sakura Gelly roll, clear star #700
 
 
Blommor, en snurrblomma
och några utstansade blad (die: Wish).
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men åh så fin, min svägerska heter Kristina och min mormor hette det också. Hon är så fin i gult, passar ypperligt. Hon har namnsdag snart. Så fina färgkombinationer och mjuka "lösa" kanter!

Det där gjorde du bra, som vanligt. ;)

2021-07-13 @ 18:53:46
Postat av: Maria

Jättefint kort, snyggt mönsterpapper med löven på. Kul att du blandade en egen nyans av penna =) kram

2021-07-25 @ 21:03:15
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0