29 Januari -21 Grattis Monika ♥

 
Grattiskort till min låtsassyster Monika.
Grattis Monika!!!!!
Eftersom varken hon eller jag har syskon, så bestämde
vi i övre tonåren att vi skulle vara låtsassystrar.
Min mamma blev även hennes extramamma, när hennes gick bort.
Tur man kan välja sina nära och kära.
♥   ♥   ♥   
 
 
Motivet är en stämpel från
 
som jag färglagt med copic sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E37-35-51
Klänning: V95-93-91
Skor: W5-3-1
Strumpor: C1-0
Korg: E74-71-70
Jordgubbar: R27-24
Skugga: T2-1
 
Vita prickar med POSCA
och glitter med Sakura gelly roll clear star #700
 
 
I hörnet några blommor tillsammans med ett stansat rött hjärta,
die Gummiapan, och ett par blad stansade med die från Wish.
Lila dubbel organzarosett.
Runt motivet och till tagen har jag använt dies från Wish.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint att ha en låtsassyster, så mysigt! Ett väldigt fint kort fick hon, snygg stil på grattis-texten. Kram

2021-02-01 @ 19:59:00
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Eva

Så vackert kort. Och som alltid med de där extra detaljerna.Kul att ha en låtsassyster. Det skulle jag också kunnat ha, tänker jag. jag har haft så dålig kortinspiration. Har bara stickat på sistone. Men idag
blev det ett grattiskort till barnbarnet som fyller im. Sen kommer födelsedagar i stim så jag får väl komma igång igen. Kram Eva

2021-02-02 @ 12:26:12
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ulla

Åh så snyggt och fint kort, alltid lika välgjorda med dekorationer och färgval.
Kram Ulla

2021-02-04 @ 08:57:42
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Vilken praktisk lösning, kreativ redan på den tiden. Då vet du förstås att hon gillar Lila, förresten, det blir många lila kort, men den färgen är "mjuk" och fin.
Att se dina kort gör mej alltid så glad och alla kort jag fått är förstås sparade och står och pryder vårt skåp i tv-rummet, de slåss om plats konkurrenten är din mammas kort. ;) Ett mycket kärt problem att ordna till det så alla får plats.

Kraaaam

2021-02-19 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0