25 Januari -21 Love

 
LOVEkort med söt stämpel.
Love är stansat med die från 
Dixie Craft.
 
 
Motivet är stämplat med clearstamp från
på papperet Colour Copy 200 g.
Stämpeldyna Memento, Espresso Truffle.
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E04-11-21-00-000, R21
Hår: E57-55-51
Tröja: W3-2-1
Byxor: W5-4-3-2
Skor & mössa: E74-71-70
Rött: R59-46-29
Skugga: T2-1
 
Vita prickar med POSCA vit
och glitter med Sakura Gelly roll clear star #700
 
 
Blommor och prickigt hjärta (die:Gummiapan) tillsammans med
några blad (die: Wish)
Även runt motivet har jag använt die från Wish.
För att få hjärtat utanför kanten, klipper jag ut den delen 
som kommer utanför innan jag stansar.
Man lägger den utklippta delen över dien, så den inte skär i hjärtat.
Mönsterpapper från Maja Design.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt den stämpeln, passar till många korttillfällen. Och du har färglagt den så fint, som alltid =) Kram

2021-01-25 @ 20:47:54
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Tänka sej, den färgen är högt älskad här hemma, alla tre älskar dom grått och det gör att mina färger jag vill ha matchar alltid! Sägg den färg som inte passar med grått, en kille skulle verkligen gilla ett kort i den stilen!

2021-02-19 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0