11 Februari -21 Gammal hÄngla

 
Idag har jag plockat fram en riktigt gammal hÄngel.
Visst är den underbar! ♥
Jag gjorde ett kort med kramtext på för att kunna ha till lite av varje.
Inte bestämt vem som ska få det än.
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design.
Motivet är stansat med dies från Wish.
Bladen bakom blommorna är stansade med die från
Skapat Avs julkalender.
 
 
hÄnglan är stämplad med Memento Espresso Truffle
på papperet Colour copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Klänning & skor: RV95-93-91
♥ RV95-93, W5
Vingar: W2-0
Skugga: RV00
 
Glitter med Sakura Gelly roll clear star #700
vita prickar med POSCA penna.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Den Hänglan är riktigt söt. Jag har också en liknande i mina gömmor. Har lite svårt att komma igång i scraprummet, trots födelsedagar och annat som trycker på. Det blir mest stickning vid brasan för tillfället.
Ha det gott. Kram Eva

2021-02-17 @ 15:24:06
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Gammal kärlek rostar aldrig!!! Inte heller lila, jag måste ju säga att det är inte någon färg jag inte tycker om egentligen och speciellt inte när de kombineras så bra som du får till. Inte ens skitbrun blir ful. Visst är det härligt.

Kramizar

2021-02-19 @ 20:49:18
Postat av: Maria

Härligt att få användning av sina gamla favoriter =) Blir så fint med när du sätter papprena lite på sniskan, ger lite mer liv i ett kort =) kram

2021-02-20 @ 21:18:01
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0