3 December -21 JessInk adventskalender

 
Jag har gjort världens bästa köp i år,
JessInk julkalender.
Nyfiken som jag är, så har jag.......
öppnat alla luckor redan - ja, är man nyfiken så är man *fniss*
Men jag tänker inte förstöra nöjet för er som vill suga på karamellen.
Här kommer ett kort med stämplar från lucka 2 och 3.
En söt liten pippi och en fin jultext.
 
 
Färgläggning med copic sketch.
Pippi: W1-0
Näbb: YR65
Ögon: BG0000
Mössa: W2-0, R39-46-27
 
Stansade blad med dies från Wish,
glittrade med Spectrum Noirs glitterpensel clear.
Mönstrade spillpapper.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt tomtepippi och kul med julkalender. Förstår att det var svårt att hålla sig från att öppna alla luckor direkt ;) Fina löv du stansat och kul med lite olika färger på julkortet. Kram

2021-12-12 @ 12:07:19
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0