28 December -21 Grattiskort som omväxling

Idag bjuder jag på ett grattiskort
istället för alla julkort ni fått se under december.
Man behöver göra nånting annat emellan, för att inte
bli helt insnöad på julkorten.
 
 
Lilla söta fåret från 
hÄnglar & Wings
pryder dagens grattiskort.
Mönstrade papper från Maja Design.
Hipp hipp hurra-stämpeln jag använt är från
Slöjddetaljer. De har ett helt ark med fina gratulationstexter.
Lappen bakom motivet är stansat i kanten med
die från Die-Namics, The notebook edge.
Cirkeln med texten är stansad med die från CC Design,
inköpt hos Engströms.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-55, Y21
Skjorta: B93-91
Scarf: B97-95-93-91
Öron: RV10-00
Skor: W7-5-4-2
Byxor & mössa: W4-2-0
Skugga runt: T1
 
Glitter i motivet med Sakura gelly roll, clear star #700
och vita prickar med POSCA vit.
Jag har klippt ut motivet för hand.
 
 
Några rosor tillsammans med blad, stansade med dies från Wish.
På blommorna har jag glittrat med penselpenna från Spectrum noir, clear.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefint grattiskort. Jag har äntligen kommit tillbaka. Hade helt tappat gnistan , men nu så . . . ..
Kram Eva

2021-12-30 @ 16:37:08
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

*tihi' Insnöad, där fick du till det, fast idag har det bara varit varmt och mesta snön är borta.
Men oj, fina julkort har jag sett så det känns lite kul med något annat. Jag har städat undan allt julpyssel. Fick ju lite lust att pyssla när jag kunde liksom göra det för att det är mysigt. Så jag har förberett för nästa år. 10 kort klara...

Nu återvänder vi till anledning till att jag kom in här var ju att kommentera detta supersöta kort, med ulliga och gulliga lammet.
Du är ju suverän på hur mycket det behöver vara och kan stoppa i tid och det blir sådär typiskt svenskt; LAGOM mycket!

Gott Nytt År - Kraaaaaaaamizar
Ann-Marie

2021-12-31 @ 19:30:57
Postat av: Maria

Vilket sött får och fin blomsterhörna. Vacker textstämpel. Kram

2022-01-03 @ 20:03:39
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0