23 December -21 Älskar snögubben

Jag är helt såld på hÄnglars snögubbe.
Bara älskar den ♥
hÄnglar & Wings
 
 
Julkort med papper från äldre Maja Design julpapper.
God Jul tror jag är die från Roxstamps,
och lilla hjärtat är Gummiapan die.
Kvisten har jag stansat med die som ingick
i julkalender från Skapar Av.
Snöstjärnan bakom motivet är stansad med die 
från Tonic studios.
 
 
Motivet är stämplat på Colour Copy 250 g
med Memento Espresso Truffle.
Färgläggning med copicpennor.
Vitt: W1-0
Näsa: YR68-65
Kastrull: W7-5-4-2
Knappar: W5-3
Vantar: R39-46-29
Halsduk: W2-0, R39-46
Pinnar: E44-43
Skugga: BG0000
 
Vita prickar med POSCA
och glitter med Sakura Gelly roll, clear star #700
Bakom motivet har jag använt dien The Notebook Edge
av märket Die-Namics.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du gillar snögubben, så himla fin! Gulligt med kastrullen på huvudet på denna varianten =) kram

2022-01-03 @ 20:21:03
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0