15 December -21 Turkost och brunt

 
Mönstrat papper från Maja Designs nyaste block.
Jag gillar turkost och brunt ihop, så jag blev
superglad när detta blocket släpptes.
 
 
Underbar hÄngla från
hÄnglar & Wings
Stämplad på Colour copy papper 250 g
och färglagd med copicpennor.
Hud: E11-2-01-00, R21
Hår: E57-55-53
Mössa, vantar & sockor: W5-4-2
Klänning: E31-30
Halsduk: BG72-71-70
Vingar: BG71-70
Skugga: T0
 
Motivet är stansat med spellbinder dies.
 
 
 
Blommor och blad, som jag satt fast med limpistol.
Tycker det fungerar sååå bra.
Det fastnar direkt och sitter sen fast, utan att ramla av efter ett tag.
Jag gillar ICA Maxis lilla blå limpistol för runt en hundring. 
Den har smal pip som gör det lätt att avsluta limsträngen.
Kvisten har jag stansat med en die som var med i Skapat Avs julkalender.
Paljetter i brunt runt motiv och blommor.
 
♥      ♥      ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Det är verkligen en fin färgkombo! Sen lite "less is more"-dekorering på det liksom. Ja, som ni förstår det kan inte gå fel!

Men här hemma vart det fel, jag ska inte vara här, jag behöver ju fortsätta måla mina julkort...
Kraaaaam

2021-12-15 @ 15:44:32
Postat av: Maria

Vilket vackert mönsterpapper och så kul att det passade dig så bra =) Blev ett väldigt fint kort. kram

2021-12-20 @ 21:28:22
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0