20 December -21 Brunt julkort

 
Julkort kan vara i alla möjliga färger, idag blev det i brunt och rött.
Tomte från nåt föregående år, som Pernilla Nilsson ritat.
God julslingtextexten är från
JessInks julkalender.
Hon har flera liknande stämplar i shopen,
men tyvärr är julkalendern slut.
Jag har använt die The Notebook Edge från Die-Namics
för att göra de fina kanterna på motiv och det randiga papperet.
Snöflingedie: Penny Black.
 
 
Tomten är färglagd med copicpennor.
Hud: E11-21-01, R21
Vitt: C1-0
Rött: R39-46
Tröja & skor: W5-4-3
Skugga: BG0000
Mark: E42
 
Jag gillar att blogg.se har så man kan tidsinställa inläggen.
Det betyder förstås att jag inte har gjort alla kort du sett den senaste
tiden precis den dagen, utan att de är gjorda för ett tag sen och inlagda eftersom
jag har haft tid att blogga.
De flesta har ju annat att göra innan jul än att skapa julkort ;)
så är det även för mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt fint kort och så snygg text! Snöstjärnorna är verkligen vackra. Kram

2021-12-20 @ 21:16:54
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0