14 December - 21 Julkalender

 
Jag har köpt flera scraprelaterade julkalendrar i år,
men den jag är absolut mest nöjd med, är kalendern från
JessInk
Det är så många fina små figurstämplar och så många
bra texter, varje dag lika nöjd.
Här har jag använt texten från kalendern.
Stansade ut med dies från Aliexpress.
 
Även lilla runda cirkeln med ♥ runt är köpt hos
JessInk, men den är inte med i julkalendern.
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Runt motivet har jag använt dies från CC Design.
Snöstjärnor stansade med die från Penny Black.
 
 
Motivet är en underbar liten tjej från
som jag färglagt med copicpennor.
Hud: E04-11-21-01-00, R21
Hår: E44-42, Y21
Byxor, mössa & strumpor: W5-3-2
Rött: R39-46
Tröja: E43-42
Skugga: W1
 
Glitter i motivet med Sakura Gelly Roll Clear star #700
och vita prickar med POSCA vit.
 
 
Löven är stansade med dies från Wish,
snurrblomman har jag gjort själv.
Se HÄR hur jag gör.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så fint kort med den texten och stämpeln. Vacker blomhörna och fint med snöstjärnan bland blommorna. kram

2021-12-20 @ 21:32:05
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0