13 December -21 Snögubbar faller....

 
Ni har väl hört att snögubbar faller omonterade från himlen.
Jag tycker det är ett så fint uttryck.
Här har jag använt hÄnglars otroligt fina snögubbe.
Mönstrade papper från Maja Design, och stämplad cirkel
med fina små hjärtan från JessInk
 
Till kanterna som ser rivna ut, har jag använt die
The Notebook Edge från Die-Namics.
Nån skrev att den utgått, och tydligen var svår att få tag i.
Jag köpte min för många år sen.
 
Snöstjärnorna är stansade med die från Penny Black,
som jag lånat av min mamma. De är också svåra att
få tag i nu, jag har inte lyckats tyvärr.
 
God Jul är stansat med en die som jag tror är från Roxstamps.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Snögubbe: C1-0
Kastrull: C7-5-3-2
Näsa: YR68-65
Knappar: C5-3-2
Pinnar: E77-74-70
Vantar: R39-46-29
Halsduk: W1, R39-46-29
Skugga: BG0000-000
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Hej Plåt-Niklas. Förvarar hon dej i frysen så du inte smälter innan du läggs på lådan och kommer hem till någon annans fina frys, eller ute om det är kallt nog! Fast om hon lägger lite is i glaset bredvid där du stolt lyser upp någons rum med all din glädje kan det nog gå vägen...Vem vet, du kanske dyker upp hos någon komp-Is till dej! *kraaaam*

2021-12-15 @ 15:49:18
Postat av: Maria

Så fint uttryckt med snögubbar omonterade, aldrig hört förut =) Vackert beskrivet. Väldigt fint kort med söta snögubben! kram

2021-12-20 @ 21:33:02
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0