12 December -21 Utmaning

 
När vi var till Bollnäs på Scrapträff i höst, var en av 
utmaningarna att använda ett sånt kort som låg
längst bak i biblioteksböcker förut.
Ni vet som man skrev sitt lånenummer på.
Jag vände mitt kort upp och ner, så boktiteln syns inte.
Jag stämplade istället dit en jultext.
Minns dock inte vilken stämpel jag använde.
Mönstrade papper från Maja Design.
Snöstjärna stansad med punch från Martha Stewart.
 
 
Motivet är från MFT.
Färglagt med copicpennor.
Ren: W2-1-0, RV00-000, W5-4
Halsduk: C2, R39-46
Nalle: E43-42-41
Halsduk: BG93, G21
Mössa: R39-46, C2-0
Skugga: BG90
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Tänk att ett sånt kort kunde komma till användning, ibland är det ju tur att att man är en hamster, men håll utkik kanhända det går att fynda lite bland mina gamla lådor...

Vilken rar stämpel, sååå mysigt kort!

2021-12-15 @ 15:52:48
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel och så fint papper med de små tomtarna. Kul med lite utmaning och du lyckades få in lånekortet fint i boken =) Minns när man praktiserade på bibblan och stämplade dessa kort när man var liten och sen tog man en bild på kortet i varje bok också med en speciell maskin. kram

2021-12-20 @ 21:34:39
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0