9 September -20 Höstlöv

 
Höstlöven faller och man får kratta var och varannad dag här hemma.
Jag inspirerades av höstlöven och den fina lilla svampkillen
från
hÄnglar&Wings.
 
Mönstrat papper från Engströms.
Löven är stansade med dies från Cherry Lynn Design, 
även de inköpta hos Engströms.
 
 
Stämpeln är en clearstamp som jag stämplat med
stämpeldynan Memento Espresso Truffle
på papperet Colour copy 250 g.
Om man vill ha tag i det papperet brukar man kunna
beställa hem det via bokhandeln Bokia, i 200 g.
Papperet är jättebra till promarker och copic.
 
Jag gillar Espresso Truffle efersom trycket blir
lite dovare än när man använder svart.
Mer grått i trycket, inte så skarpt.
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E04-11-21-01-00-000-0000, R21
Hår: Y23-21
Skjorta, hatt, skor: E87-84-81
Byxor: E43-42-41-40
Skugga i motivet: W4
Skugga runt: T2-1
 
Vita prickar med POSCA vit.
Glitter i motivet med pennan Sakura Gelly roll clear star #700.
Motivet och fotomattorna är utstansade
med dies från CC design.
 
 
Tack för att du besökte min blogg idag.
Skriv gärna en kommentar, blir så glad när jag får se
vem du är som kikat in.
 
Välkommen åter!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint höstkort i härliga höstfärger.
Kram Britt

2020-10-10 @ 09:12:19
Postat av: Maria

Kortet och den söta hatten på stämpelmotivet fick en att tänka på svampskogen om hösten =) Så fint! kram

2020-10-25 @ 14:07:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0