9 November -20 Vinter eller jul

 
Det här kortet kan man ha som vinterkort eller julkort,
jag gissar på att det blir ett julkort.
Jag har använt mönstrade papper från ett gammalt Maja Design
julblock från nåt föregående år.
Små utstansade snöstjärnor vid blommorna, använde en 
punch från Martha Stewart.
Lilla hjärtat är gjort med en die från Gummiapan.
 
 
Motivet är från 
 
Jag har stämplat med stämpeldynan Memento Espresso Truffle
på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E04-11-21-01-00-000, R21
Hår: E37-35
Jacka & mössa: E42-41-40
Halsduk: R39-29
Klänning: W4-3-1-0
Strumpor: W4-2
Skor: E44-43-42-41
Skugga i motivet: W4
Skugga runt: T2-1
 
Vita prickar med POSCA och glitter med
pennan Sakura gelly roll clear star #700.
 
 
I kanten av motivet har jag använt en liten textstämpel,
tror det är en från Magnolia - men inte helt säker.
Lappen bakom motivet är stansad i kanten med dien
The notebook edge.
 
TACK för fina kommentarer och alla besök i bloggen!
Jag ser att ni är många som besöker mig.
Såå roligt att ni vill fortsätta komma hit och se mina kort.
 
♥     ♥     ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint vinter/julkort! Så fin stämpel som du färglagt vackert, fint oxå med textstämpeln i kanten. Maja-pappren är alltid "säkra kort" och Notebook edge dien är så effektfull.
Kram Britt

2020-11-10 @ 09:21:45
Postat av: annicaslivvidhavet.blogg.se

Jättefint kort!!! Igen 🥰
Tack för inspirationen

2020-11-10 @ 10:46:43
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefint julkort, snyggt med textstämpeln i kanten runt motivet. Kram

2020-11-16 @ 19:48:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0