9 Maj -20 Ulligt gulligt får

Jag fick en present av en scrapvän.
Detta supergulliga ulliga lilla får.
Jag gjorde ett kort och skickade till henne.
Jag hoppas det kommit fram nu.
 
 
Fåret är stämplat med en stämpel av märket Snellen Crafts.
Runt motivet har jag använt dies från Crealies.
Mönstrade papper från Panduro.
Du är min stjärna, är en stämpel jag gjort själv.
 
 
Fåret är stämplat med stämpeldynan Memento, Espresso Truffle
på papperet Colour copy 250 g.
Färglagt med copicpennor.
Får: C7-5-3-2-1-0. RV10.
Stjärna: V95-93-91
Skugga: T1
 
Glitter i motivet med pennan Sakura gelly roll, clear star #700.
Vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
Blommor och rosett är limmade med limpistol.
Jag har köpt en limpistol på ICA Maxi,
tycker den är superbra med sin smala metallpip.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men oj, vilket sött litet får! Och jag som älskar stjärnor gillar verkligen denna stämpeln =) Så fint kort, blev säkert uppskattat. Kram

2020-05-15 @ 20:08:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0