8 Maj -20 Turkos hÄngelkille

 
Grattiskort i turkos med fin hÄnglakille
från
hÄnglar&Wings
 
Jag har använt copicpenna för att färga in kanten runt motiv och kort.
 Jag använde den breda spetsen
på samma penna jag använde
som mörkast i blomman, YR68.
Grattis är stansat med die från Gummiapan.
Stansade i både cardstock och foam.
Limmade sen ihop de två
utstansade grattis med bokbindarlim.
Sist la jag ett lager Glossy accent på ordet.
Pysseltagen
har en suverän liten flaska med bokbindarlim,
som har en supersmal pip. Perfekt till små detaljer.
Mönstrat papper från Gummiapan.
 
 
Motivet är stämplat på papperet Colour copy 250 g
med dynan Memento, Espresso Truffle, vilket gör ett
lite dovare mörkgrått tryck än när man använder svart dyna.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Turkos: BG02-01-000
Grått: C2-0
Skor: W5-4-3
Blomma: YR68-65-61
Blad: YG95-93-91
Skugga: W3-2
 
Glitter i motivet med pennan Sakura gelly roll, clear star #700.
Vita prickar med pennan POSCA vit.
 
De små blommorna hittade jag i mina gömmor,
ingen aning om märke.
Molnet är stansat med en die från Memory Box.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina färger, kul med accentfärgen och fint moln. Stämpeln var jättefin, väldigt användbar till många korttillfällen =) kram

2020-05-15 @ 20:14:07
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0