3 Maj -20 Digital hÄngla

 
hÄnglar har släppt nya digitala stämplar.
Jag har använt en av dem på mitt kort idag,
en liten tjej med fin randig kofta.
Mönstrade papper från Maja Design.
Motivet utstansat med dies från CC Design.
Kram är stansat både i cardstock och foam.
Dien jag använt kommer från Gummiapan.
 
 
Motivet är utskrivet på datorn, på laserskrivare
på papperet Colour copy 200 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-44-42, Y21
Klänning: C3-1-0
Kofta och byxor: BV95-93-91, C3-1-0
Skor: E27-25-23-21
Skugga: W4-2
 
Glitter i motivet med pennan Sakura Gelly roll,
clear star #700.
Vita prickar med pennan POSCA vit.
 
 
Jag har gjort en rosett av brett vitt organzaband.
Blommor och halvpärlor som dekorationer.
Rosetten och blommorna är fastsatta med
limpistol från ICA Maxi.
I kanten av motivet har jag använt småstämplar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt hängla, och så fint färglagd. Gör du dina kort och lägger på lager mest, eller gör du oftast kort till specifika tillfällen? Kul att veta hur andra gör =) Kram

2020-05-06 @ 20:35:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0